ANNIEBO

Snart lämnar vi Barn 3...

Kategori: cancer



Här bor jag och Storasyster i natt.
Kl 21:30 ikväll är hon färdigsköljd efter den här omgångens cytt och vi fick välja mellan 3 alternativ:
1. Åka hem i natt
2. Sova kvar på avd tills imorgon
3. Sova på Hotellet
Valet var inte så svårt som ni kanske förstår, så inatt lyxar vi på hotell....

veckan har varit upp och ner. Illamående varvat med pyssel och film.
har bla haft Lassemajas detektivbyrå-maraton, 5 timmar film på raken.

Träffade min kusin som snabbast i tisdags när jag kom ner till Umeå och hon skulle till Stockholm i veckan och hon var inte sen med att berätta att hon skulle in på Granit och shoppa. Vilken lycka säger jag bara !!!

Jag har ju inte heller hunnit berätta om min 30-års fest som mina vänner var så gulliga och överraskade mig med i Lördags, men det får bli en annan gång. Skoj var det iallafall.

Ihelgen ser jag framemot en del jobb hema, bla betsning och ev lite målning.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Så mysigt att få bo på hotell, det är ni värda :-D

    Mellanbror har varit ute och lekt med oss i kväll. Vilket charmtroll han är!

    2008-10-16 | 20:32:36
    Bloggadress: http://trulle83.blogg.se/
  • Annah säger:

    Klokt att ni valde hotell!

    Ha en skön helg!

    Kram Annah

    2008-10-17 | 22:24:26
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: