ANNIEBO

Projekt Vardagsrum

Kategori: Vardagsrum



Så här ser mina dagar ut nu och ett par dagar framåt.
Målar, väntar målar väggar, väntar målar lite till och förhoppningsvis så är det "nya" vardagsrummet färdigt inom kort.

Det känns så skönt att äntligen få frächa upp lite där inne.
Det rummet har varit en salig blandning av stilar, materila och färger. Jag har inte trivts att vara där och jag tycker på sätt och vis att vardagsrummet är ett av de viktigaste rummen i huset.
Men nu ska det bli ändring på det.
Att sen golvet skulle behöva få sig en omgång det ignorerar jag för tillfället och kommer att sattsa på att skaffa en mysig matta under rumsbordet istället tills vidare.

Vad mer har hänt ???!!

Lillasyster har klippt sig


Från risigt till enkelt och lättskött.

Jag är så glad för min lilla ljuslykta i sovrummsfönstret och försöker komma ihåg att tända den varje kväll med ett doftljus i, då kan man somna in gott när rummet doftar av favoritdoften för dagen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: