ANNIEBO

Allbutiken

Kategori: Kära Tomte

Varje lördag har Storasyster dans i ett samhälle inte lång ifrån oss och idag var det min tur att skjutsa henne dit.
Dansen varar i 40 minuter så det kändes lite onödigt att åka hem för att sedan nästan direkt vänta om och hämta henne.

Och det var TUR att jag inte gjorde det för istället hittade jag VÄRLDENS, nja det var kanske överdrivet, men iallafall en mysig och för mig ny inredningsbutik med produkter bla från Pluto, Sernholt och Mairo.
Jag hade nog kunnat köpa både den ena och andra ,men bestämmde mig istället för att berätta för Tomten att om han har problem med julklappar så kan han åka till Allbutiken, det mesta där går bra...
Bla ett kakfat i tre våningar, däckkorg, ljus, lampor, burkar, jag allt önskas...





Trevlig lördagkväll

Kommentarer

  • Malin Inspiration & design säger:

    Hej! Hur många plattor har du? Nio? Vad ska du ha för dom? :) Undra vad frakten kan kosta?



    Kram

    2008-11-15 | 18:51:02

Kommentera inlägget här: