ANNIEBO

Önskan...

Kategori: Allmänt

I natt har vi sovit riktigt bra och igår orkade Storasyster gå till lekterapin en stund. Det var faktiskt en riktigt bra dag, ända tills på kvällen när jag blev jätte irriterad på en i personalen, men det berodde nog MEST på att jag var trött och någonstans måste ju ilskan och frustrationen få ta vägen.

Idag kommer Mellanbror och Lillasyster hit, så då är det bara att hålla i sig.
Info om Ergonomiska handredskap i 4-pack
Om ni bara visste hur mycket jag skulle vilja att allt var som vanligt och Storasyster var frisk och att vi kunde vara hemma och ligga och rensa ogräs i rabatterna och då skulle jag inte tacka nej till dessa ergonomiska redskap från trädgårdsliv.se

Kram på er

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Jag förstår verkligen din önskan om att allt skulle vara som vanligt! Jag tänker på er varje dag ska du veta! Vad glad jag blir att storasyster är lite piggare idag och orkat upp en sväng! Och vad roligt att ni tyckte om klockan i köket. Den är faktiskt köpt på Burmans i Skellefteå. Min pappa köpte ut den och fraktade ner den till mig. Ta hand om er! Stor kram Jenny

    2008-05-14 | 12:37:00
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se
  • Sandra säger:

    Vilka snygga verktyg! Kram Sandra

    2008-05-14 | 13:15:35
    Bloggadress: http://tjohalia.se
  • Marlene säger:

    Vad roligt att läsa att det finns stunder då storasyster är lite piggare! Det är bra att kunna uppskatta dom positiva sakerna. Angående livet i övrigt så vet jag ju hur sugen du är på din trädgård och hur mkt du har sett fram emot denna i sommar...Men den finns ju kvar där hemma och väntar på dig!

    Massor av kramar från Luleå!!

    2008-05-14 | 13:48:31
    Bloggadress: http://www.majjo.blogg.se
  • Anneli säger:

    Roligt att storasyster har blivit piggare så att hon orkar gå till lekterapin. Hoppas att ni har haft fler bra dagar och att ni har kunnat få sova på natten. Kram

    2008-05-16 | 17:07:44
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se

Kommentera inlägget här: