ANNIEBO

Pension och Kalas

Kategori: Allmänt

Så var den här helgen över...
Vi har varit hos mina föräldrar och firat min mamma som fyller år i morgon och som dessutom jobbade sin sista dag i fredags. Hon har längtat länge att sluta jobba och nu är det gjort, 2 år tidigt, men det är hon värd att unna sig...
Jag och min syster köpte en underbar tulpanbukett till henne, 60 st irosa, vit, röd och orange plus lite poppel och läderblad i buketten. Smart som jag är så glömde jag så klart kameran hemma och fick inte tillfälle att ta ett kort på skapelsen, men jag hoppas att hon gör det så jag kan visa er sedan.
Idag har vi kört skoter och grillat korv.
Skönt att komma ut lite efter en kväll i ätandets tecken.
När vi väl var på väg hem så "fick jag reda på " att Storasyster och min syster bestämt att hon skulle hänga med min systers fam. hem till umeå och " vara där ett par dagar, jag vet inte när ni ska hämta mig... Jag kan ju ringa"
Och det är klart att hon ska hänga med Moster hem, det är inte alltid att det passar, men nu har hon ändå " Sportlov" så det var ju perfekt.

Hittade förövrigt en grej som jag saknat länge här hemma hon mamma, men jag visste inte att jag saknat den förrän jag såg den.
Ska bara fixa lite så ska ni få se.

Ha en mysig söndagkväll.
Kram tiller alla som tittar in hos mig.
Jag blir så glad när nån skrivit en kommentar...

Kramiz
image175

Kommentarer

  • pia säger:

    Låter som en trevlig helg, vad skönt för "storasyster" att få åka på en liten tripp på sitt sportlov...
    Åsså blir man ju nyfiken på vad du har i kikaren;)
    trevlig kväll!
    KRAMIS

    2008-03-02 | 19:27:04
    Bloggadress: http://baramittlillahem.blogg.se

Kommentera inlägget här: