ANNIEBO

Cult rea

Kategori: Allmänt


Var på stan idag och år lunch med min sambo. Gick förbi (av en slump :) ) butiken i vår stad som säljer Cult grejer och då fick jag se att de hade 30 - 50 % rabatt på ALLT i butiken. Antar att de lägger ner butiken. Lite sorgligt känns det, men å andra sidan få rjag ytterligare ett skäl till att åka till Umeå och shoppa istället.

Men det goda i kråksången är dock att jag gick och tittade på utförsäljningen men KUNDE LÅTA BLI ATT HANDLA TROTS ATT DET VAR REA PÅ ALLT!
Lite stolt är jag allt.

Kram på er

Kommentarer

  • tina säger:

    Oj,vilken rea...och duktigt av dej att kunna låta bli att handla!Måste bara säja också att vad snyggt det var med den svarta duken och underläggen i inlägget innan!!! Ha det gott å kram!
    tina=)

    2008-03-26 | 20:55:55
    Bloggadress: http://tinaminastina.blogg.se
  • Anneli från Staan säger:

    Var på samma butik igår men kunde inte låta bli att handla. Det blev en och annan sak från Cultserien. Det är synd att butiken försvinner, jag hoppas att någon annan börjar sälja Cult prylar här i staden.

    2008-03-27 | 13:22:48

Kommentera inlägget här: