ANNIEBO

18/3 = Födelsedag

Kategori: Storasyster

Ja det var ju det här jag skulle visa er igår... Förstår ni vilken underbar dag vi hade hos mormor och morfar i söndags..
Här är det Storasyster som åker på madrass efter skotern...
image187
 
och här kommer Mellanbror och Lillasyster efter skotern på bob.
image190

Jag vet inte hur många varv de körde, men barnen verkade aldrig tröttna på denna aktivitet...

Men arbetssam som man är så var jag tvungen att åka och jobba så jag fick bara njuta fram till kl 1300 men en skön promenad på skoterspår i skogen hann jag iallafall med.
Det lockade mig mer än att köra runt runt men en skoter...

Idag har vi ett födelsedagsbarn här hemma. Det är storasyster som blir 6 år idag.
Firandet började med att hon kom in till oss 05,55 och frågade " när kommer ni ?" Så sen var det bara att kliva upp och göra lite frukost till henne och sen gå ner i samlad trupp ( vilket inte är helt enkelt, när både Mellanbror och Lillasyster är mer än ivriga på att få ge henne paketen.
image191
Den här mattan var en av sakerna hon fick i morse och sänghimmeln fick hon av moster i Lördags...
Sen hade jag hittat lite pennor ocg läppglans, hårglitterspray och anndra saker oxå, men bästa " presenten" tyckte hon tydligen var det här...image192
 Tulpaner.. Jag vet inte jag...  6 år
De här fina penn och gem settet fick hon oxå av moster

Nu vet ni vad jag /vi gör ikväll. Skönt att jag gjorde tårtorna i morse så jag slipper det efter jobbet...

Kram på er.

Kommentarer

  • jenny säger:

    Grattis till 6-åringen!!! hoppas hon fick en bra dag. Ni såg ut att ha haft en härlig dag i söndags:) Kram/jenny

    2008-03-18 | 20:41:42
    Bloggadress: http://www.jennyshus.webblogg.se
  • Stina säger:

    Åh, vad jag börjar längta hem när jag ser de där skoterbilderna. De väcker verkligen gamla minnen.
    Kram Stina

    2008-03-19 | 13:59:54

Kommentera inlägget här: