ANNIEBO

Vi är Äntligen fria

Kategori: cancer

Vi är på gång !!!
Isoleringen som vi befunnit oss i sedan Midsommarafton är nu släppt.
Igår hann vi dock med ett snabbt besök på en 4H-gård i närheten. Storasyster tyckte att det var skoj att komma ut lite och att det sedan fanns kaniner i massor där gjorde ju inte saken sämre.

Om vi ( läs jag ) har tur så hinner vi med ett litet besök på Lagerhaus idag. Jag har en liten sak att inhandla där...
Storasyster har en plan att vi ska åka till Leos Lekland under dagen,men vi får se hur det går att tajma med antibiotikan som hon har både i tid och otid nu för tiden. Hon är nu insatt på 3 olika antibiotikor.
 Igår fick hon även blod, så nu är hon betydligt piggare än innan.

Kram till er.

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Hon låter verkligen tapper trots allt hon varit med om. Du ska veta att jag håller alla mina tummar och tår att hon tillfrisknar så fort som det bara är möjligt! En massa kramar till dig och din familj!

    2008-06-23 | 15:10:05
    Bloggadress: http://tjohalia.se
  • maria säger:

    Vad glad jag blir! Kanske ni får inhandla en kanin till storasyster. En liten Stampe vore ju häftigt! Jag hoppas att ni fick en bra dag idag och att du han med Lagerhaus. Kanske dax att du ordnar en sån butik i staan. Kram Maria

    2008-06-23 | 21:16:58
  • Anneli säger:

    Vad skönt att hon har blivit piggare. Hoppas att ni får komma hem snart.

    2008-06-24 | 21:27:28
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • jenny säger:

    Vad glad jag blir varje gång jag läser att hon är pigg och orkar göra saker. Hoppas er sommar blir så bra den bara kan! Nu är vi på plats i stan och ska försöka njuta av ledigheten. Jag börjar jobba den 1 augusti efter 1½ år hemma med barnen så nu suger jag på den sista karamellen. Kram Jenny

    Ps. Jag gick inte omvårdnads utan BF på gymnasiet.

    2008-06-24 | 22:35:10
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se/
  • Anna säger:

    Skönt att höra att det går framåt och att ni kan komma ut allt mer! Kram Anna

    2008-06-25 | 09:01:31
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Marlene säger:

    Tänker mycket på er och suger åt mig av varje positiv nyhet! Vad bra att ni hinner med lite roliga saker mellan varven, sånt piggar upp tillvaron lite. Här är allt lugnt... fortfarande ingen kotte, men har dragit på mig en bihåleinflammation med en sprängande huvudvärk som följd. Taskig tajming va...

    2008-06-25 | 21:14:03
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: