ANNIEBO

Glad midsommar, eller???

Kategori: cancer



Jag har aldrig i hela mitt liv gjort en midsommarstång, men just nu skulle jag vilja det...
Den här midsommaren kommer jag INTE att glömma i första taget.

Jag Mellnbror och Lillsyster packade in oss i bilen igår förmiddag och åkte ner till Storasyster och Sambon som är i Umeå på behandling. Vi skulle fira midsommar på avdelningen och ha så mysigt det nu går här, iallafall skulle vi vara tillsammans och vad händer ???
Mellanbror får magsjuka på midsommaraftosmorgonen och Sambon tar med sig de 2 hem och kvar var jag och Storasyster. När jag varit och sagt hej då till de andra på hotellet och kommer tillbaks till Storasyster ligger hon med syrgas ocg har en sat utan syrgas på 73...
Jourläkaren hade varit hit när jag var borta och kommit fram till att det skulle göras en lungröntgen på henne, akut.
Svaret på den visade att hon har lunginflammation. 40 graders feber, lunginflammation och magsjuka. Vilken höjdar afton!!

Hoppas iallafall att ni får ha det bra och att solen orkar skina lite på er.
Kram

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Men neej! Det är ju inte sant. Vad ska man säga annat än TRÅKIGT?!

    Hoppas dom kryar på sig barnen och att du och gubben klarar er!



    Gladast möjliga midsommar!

    2008-06-20 | 20:01:24
    Bloggadress: http://trulle83.blogg.se/
  • Marlene säger:

    Men du vilket elende. Inte kul alls och tråkigast för storasyster som har det tillräckligt jobbigt. Här har allt varit mkt lugnt, väntar fortfarande på kotten som inte verkar vilja komma ut nån gång. Ser ut som en vattenballong nu.



    Midsommarkramar från Luleå

    2008-06-20 | 22:37:49
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • Maria säger:

    Vad ska man säga. Som om ni inte har det nog kämpigt. Inget roligt sätt att fira midsommar på. Håller tummarna för att det snart vänder. Vårt främmande har just lämnat byggnaden, S och M skickar en hälsning till storasyster. kramar från långgatan.

    2008-06-21 | 00:35:34
  • Anneli säger:

    Ibland känns det som om man går i ständigt motvind. Men vinden vänder kanske det inte blev nu till midsommar men det finns många fler dagar. Jag önskar er en fortsatt trevlig sommar.

    2008-06-21 | 22:29:21
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • pia säger:

    Massa extra kramar till er!!!

    2008-06-23 | 00:11:01
    Bloggadress: http://baramittlillahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: