ANNIEBO

Ytterdörrsdröm

Kategori: Ute




Det kan inte hjälpas, men nu när vi är hemma så kan jag inte låta bli att komma på massor med saker som vi "borde" ha gjort för länge sedan, bla. att byta ytterdörr.
De flesta ( ??? ) i vårt kvarter har bytt ut ursprungsdörrarna och satt in nya, vita dörrar och de flesta har valt att ha ett fönster av något slag på dörren.
Snyggt, ja men skulle det inte vara ballt med den här dörren från Polardörren med hussiffran på ?
Jag är såld på den, men det är ju en del jobb med att byta en dörr och även fönstret vi har bredvid, men jag fyller ju år snart, blink blink....

Så här ser vår ytterdörr ut nu, sliten och ovårdad... MEn trappen är iallafall finare än på bilden ; )
( Ni ser lite iallafall...)

Kommentarer

  • K säger:

    Vad fin altandäcket blev! Vad har du använt för träolja?

    Tittar in här för att uppdatera mig lite hur ni mår, kul att se er storasyster på inlines, själv har jag prövat en gång men höll på att bryta benen av mig=)

    Sköt om er !

    kram K

    2008-07-17 | 19:27:56
    Bloggadress: http://husetpabacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här: