ANNIEBO

Vart tar all tid vägen?

Kategori: Trädgård


Jag förstår inte var all min tid tar vägen...
Har i flera dagar tänkt att jag skulle hinna sätta mig vid datorn , men det har inte blivit.
Tänkte iallafall uppdatera lite sedan Midsommar.
Så här tillbringade jag och Storasyster sommarens högtidsdag ( ?! )


Storasyster liggandes i sängen med syrgas av och till
och jag fick denna goda midsommarmiddag att äta alldeles själv


Gott, men tråkigt.

Sen har jag ju pratat om min trädgård, som det iofs inte händer så mycket i i sommar, men ett litet smakprov kan jag bjuda på iallafall.
Den här kullen är ny för i år och tanken är att den ska få mer växtlighet så småningom.
Den uppmärksamme kan se att jag återanvänder i min trädgård :) 




Spetsmössan blommar härligt försiktigt tycker jag


Sen bara älskar jag vår häng sälg, den blir bättre och bättre år för år. Ett riktigt klipp


Hittade den här bilden när jag kollade bland gamla kort härom dagen.
Tänk att Storasyster hade så mycket hår och mer... Vad man glömmer fort.
tur är väl att det kommer tillbaks.
Hon färgade förresten håret förra helgen så nu är slingorna som hon har kvar i luggen röda...
nått skoj ska man väl ha ?!

På måndag åker vi till Umeå igen för behandling och i och med att barn i Ske-å stänger på måndag och 4 v framåt så lär vi väl bli i Umeå under den tiden.
Inte så skoj, men vad gör man ?

M. med fam. Tänker på er HELA tiden!
Stor kram

Kommentarer

  • Anneli säger:

    Vad skönt att du har fått ägna lite tid i trädgården. Jag håller med om att det är dumt att de stänger barnavdelningen i stan. Hoppas att allt är bra med storasyster och sköt om er.

    2008-07-06 | 07:56:58
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Marlene säger:

    Hej! Ingen höjdarmidsommar även om maten såg lite trevligare ut än den som normalt serveras... Det var jätteroligtroligt att hälsa på er på barn även om det blev lite känsligt där ett tag. Det var ju så länge sedan vi träffades.



    Vi mår i alla fall bra nu och känner oss glada igen, det var otroligt skönt att få komma hem. Förstår att ni är lyckliga de stunder ni får vara hemma allihopa!



    Din trädgård är underbar, känner viss avund till dina gröna fingrar :-)

    2008-07-06 | 08:34:36
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • Malin Inspiration & design säger:

    Jag blir så ledsen när jag ser översta bilden. Finner verkligen inga ord. :(



    Vad fint du har pysslat till det i trädgården. :) Att du orkar. Men det är väl lite terapi kan jag tänka. :)



    Kram på dig!

    2008-07-09 | 18:50:25
    Bloggadress: http://inspirationsdesign.blogg.se/?tmp=04111143

Kommentera inlägget här: