ANNIEBO

Dagens aktivitet

Kategori: Allmänt

... Självklart en tur med svärfars båt och picknick.



Lillasyster har en svaghet för att sova på / i saker som har en motor och så även den här gången... Mellanbror däremot missar inte gärna bulle och saft.

När vi åkte efter älven så insåg jag hur fantastiskt mycket fina hus det finna att se på. Bla var det jättemånga av husen som hade nån form av panoramafönster.
Den här kan jag inte motstå att visa er.


Vilket hus, vilka fönster och vilket läge !!!
Där kan jag visst tänka mig att bo.

Sen finns ju även 13 miljoners villan till beskådning efter älven


Helt galet pris, men huset är fint och läget likaså...
Och kolla fönstrena... mmm,  vill ha

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Åh vilka fina bilder från älvsutflykten. Jag är ju uppväxt väldigt nära den där nya villan (sista bilden) men då stod ett gammalt dåligt underhållet hus där med en rätt vildvuxen trädgård. Ser liiiite annorlunda ut där nu kan man lugnt säga. Kram på er!

    2008-07-24 | 23:42:51
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: