ANNIEBO

Snart blind

Kategori: Allmänt

image117

Åldern tar ut sin rätt.
Satt igår kväll oc tittade på tv och efter att tag så blev jag mer irriterad på all reklam som bara snurrar runt på tvn, så jag bestämmde mig för att göra ett snabbt litet syntest.

Först höll jag för höger öga och kunde utan problem läsa vad det stod på tvskärmen. Sen var det höger ögas tur att visa upp sina fördigheter :(     Hur jag än kisade och försökte se vad det var på tv så gick det inte. Bilden blev grötig, ungefär som när man druckit för mycket och inte kan få in skärpan på det man ser. Och att se nån text överhuvudtaget var bara att glömma SUCK

Det finns ju HUR många snygga bågar som helst och iofs så har jag ett par inte så gamla glasögon som ligger i bilen, men ärligt talat vet jag inte om de har rätt inställning för mig nu mer, för SÅ HÄR DÅLIGT såg jag INTE med höger öga när jag skaffade dem...

Ja jag. Jag kommer då iallafall att kunna hinna tapetsera klart Lillasysters rum innan ögat pajjar totalt ; )

God morgon 

Bild från icsoptics

Kommentarer

  • tina säger:

    Hej där ! Tack för kommentaren hos mej! Ja,det där med synen har jag just varit och fixat! Känns så bra att se lite bättre...satt alltid och kisade när jag läste,men hjälp vilken skillnad med glasögon!!
    Ha det gott!
    tina=)

    2008-01-30 | 11:38:52
    Bloggadress: http://tinaminastina.blogg.se
  • pia säger:

    Ja! jag skulle nästan vilja ha brillor för att det finns så mycket snyggt,men det kostar...så att så länge man klarar sig utan ska man väl egentligen va nöjd;)
    Du jag har länkat till dig, hoppas att det är ok? annars hör av dig!
    kram

    2008-01-31 | 13:42:33
    Bloggadress: http://baramittlillahem.blogg.se

Kommentera inlägget här: