ANNIEBO

Pussel-Pyssel

Kategori: Lillasyster

image99

Jag önskar att ni kunde förstå hur mycket PUSSEL "vi" lägger i det här huset.
Det här pusslet fick Lillasyster nån vecka före jul och de ser redan ut som om det vore bättre beg. Men hon bygger gärna det här typ 25 ggr / dag. Kan även bli mer gånger.

En dag slog tanken mig att jag ska ta ett ganska stort pussel och måla i 1 el 2 färger som matchar hennes nya tapeter och sen sätta upp på hennes vägg som en dekoration...Det skulle verkligen passa hennes personlighet... Det tror jag kommer att bli bra...
Vad tror ni?
Det kan ju inte vara så svårt att få tag i ett stort gammalt pussel, eller hur?

Kramiz

Kommentarer

  • marlene säger:

    Hello! Har du sett att det säljs en nikon d80 på blocket i luleå, verkar mkt bra med fina tillbehör!

    2008-01-20 | 19:59:02
  • Jenny säger:

    Vad påhittig du är. Det skulle säkert bli en kul detalj i rummet. Ser fram emot att få se resultatet sen om du fullföljer planerna.
    Vilken vacker bild på tulpanerna här nedan. Blev så sugen på att köpa mig en bukett jag med. Men så hade de inga på lilla ica där jag bor och när vi så storhandlade idag och notan blev rätt saftig så kunde jag inte förmå mig att köpa dessa ljuvliga blommor då jag såg sambons min. =/ Men snart så ska en vacker bukett med tulpaner pryda mitt kök också!

    *kram*

    2008-01-20 | 22:59:10
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: