ANNIEBO

Make Up Store

Kategori: Allmänt



Inredning i all ära, men vad vore livet utan MAKE UP STORE ????

Har varit där idag och blivit sminkad och det är ju bara underbart. Visst, de har lite dyrare saker, men jag tycker verkligen att de har bra saker. Och sen så kan de verkligen få fram nya uttryck varje gång... Det gillar jag.
Idag blev det en vardags sminkning. Har gjort fest make 2 ggr förr, men idag blev det tips för VARDAGS livet...

Hann även skaffa detta
 
image104

Nån som kan gissa vad eller var jag ska ha det till ?!?

Ska fixa nu... 

Kommentarer

  • Anneli från Skellefteå säger:

    Kan det bli en tavla med belysning eller utan belysning. Det får bli min gissning du får visa senare när du har fixat till det som du hade tänkt. Jag gillar tyget.

    2008-01-22 | 18:58:14
  • Syrran säger:

    Min gissning får bli dekoration till torkskåpet??

    2008-01-23 | 13:22:51

Kommentera inlägget här: