ANNIEBO

Gardinbyte

Kategori: Lilla hallen

Idag  är det dags att visa vad  tyget har blivit...

Före
image106

Och efter
image107

Satte även upp lite frostad film på fönstret som insynsskydd, men mest för att jag tycker att det är snyggt..
Men det var även väldigt skoj att göra, så nu måste jag hitta mer fönster som ska få bli fina....

Så vad tycker ni??? Bättre före med en färgglad gardin eller efter med träd gardinen?
Träd är en liten genomgående "röd tråd" i vårt hem sen vi gjorde om hallen...
Här är en kudde som jag har gjort och som ligger på bänken i hallen.
image108

Tanken med den kudden är att man ska kunna byta det mönstrade tyget efter säsong och smak...det är bara dragit utanpå och lätt att ändra. Stuvar har man ju lite här och där.

Känner att jag måste reda ut det här med hallarna för er som inte varit inne hos mig.
Håll i er nu, kan bli rörigt.
 På entreplan har vi kök , hall  ( där vi lagt det rutiga golvet. ) Det är i DEN hallen som kudden o bänken står...
I anslutning till DEN hallen har vi ett rum som var tänkt som tvättstuga, men som nu mer är Vår hall och det är i den som jag bytt gardiner.
Har även vårt sovrum , V-rum och toa1 på samma plan.
På nedervåningen har barnen varsitt rum och så finns det en stor toa , toa2. Och nere i den hallen sitter jag och Bloggar, så nu vet ni det.
Lite rörigt blev det....
Vår hall kommer nu mer att gå under namnet LILLA HALLEN...

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: