ANNIEBO

Faktiskt Sambons ide ; )

Kategori: Vardagsrum

Onsdag kväll. Granen är borta, träden målade sista svängen och barnen sover...
Vad mer kan jag önska ????
MASSOR...

Sambon började prata om att sälja våra soffor och jag var inte sen med att haka på och påpeka att även våra skåp som vi har i rummet GÄRNA får flytta hem till någon annan. Ett nytt soffbort sa sambon, Och en matta i rummet sa jag.
Tänk vilken skillnad det skulle göra .
Jag vet att ialla fall mina föräldrar skulle gå i taken om jag nämde att vi tänkte sälja sofforna för enligt dem så byter man inte bara för att utan då ska det vara gammalt eller slitet, kan tänka mig att svärföräldrarna är av ungefär samma åsikt, men jag tror att vi " unga" inte riktigt lever som man levt , om ni ursäktar, förr...

Har kikat runt lite och urs vad mycket snyggt det finns, till rimlgt pris, så idag har jag planerat och funderat hur man skulle kunna göra... HI HI HI HI HI HI HI HI HI

Annars har dagen flytit på bra... Jobbat och stått i . Imorgon har jag planerat att beställa tapeter till LIllasyster och börja riva tapeter i hennes rum...

Kram på er alla och god natt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: