ANNIEBO

Årets Majblomma

Kategori: Snygga saker

image93

Årets Majblomma kan faktiskt jag tänka mig att köpa enbart för de snygga färgerna och inte bara för det goda syftet med försäljningen. Svart och Cerise. Detta är nog enligt mitt tycke den snyggaste genom tiderna, eller vad tycker ni andra???
Kolla in föregångarna på den här sidan.  
Dags för omröstning?!

Jag har kommit på ett nytt projekt !
I vår lilla hall har vi ett torkskåp som används FLERA gånger per dag så här års, men ärligt talat så är torkskåp inte så snygga tycker jag. Nu är det dags att ändra på det! Kontaktfilm ska inhandlas snarast på en lokal butik där de har riktigt stora ark och till ett väldigt bra pris. Sen ska torkskåpet kläs i detta och vips kommer det att bli en snygg detalj i vår hall. Snyggt är iallafall planen, så nu är det bara att hoppas. 

Kramiz på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: