ANNIEBO

Min tv vecka

Kategori: Allmänt

Jag hakar på Tankebubblor och delger här hur min tv vecka ser ut...

MÅNDAG
Sjukhuset
Design Simon & Thomas
ER

TISDAG
Sjukhuset
Bygglov
House

ONSDAG
Sjukhuset
Roomservice

TORSDAG
Sjukhuset
Efterlyst

FREDAG
Let´s Dance
Hjälp!

LÖRDAG
Melodifestivalen

SÖNDAG
Singing Bee

Det är ju tragiskt hur fast man kan bli i TV:n...
Tur att man har ett annat liv oxå.
Även fast jag gillar att se sjukhuset så är det faktiskt min och Storasysters stund för oss själva på kvällen. Hon gillar det programmet.
Vad ser NI på TV ?

Nähä, nu ropar dammsugaren OCH tvättmaskinen OCH skurkäppen.

Kommentarer

  • Nilla säger:

    Det är mycket kul att titta på för tillfället! För några veckor sedan var det typ ingenting...
    Ha det så bra!

    2008-02-06 | 16:42:07
    Bloggadress: http://tankebubblor.blogg.se
  • MO säger:

    Oj, börjar melodifestivalen redan....oops har jag totalt missat. Ja det är hemskt vad mycket tid man ägnar framför tv:n. Ser på mycket av det du ser, dock ej sjukhuset, lets dance har jag med skippat. Har fastnat för unga mödrar...(till makens förtret), kram

    2008-02-06 | 18:19:49
    Bloggadress: http://www.medaljongen.blogg.se
  • Jenny säger:

    I höstas såg jag en massa på tv. Nästan så jag var stressad över att hinna med allt. Sen var det uppehåll över julen och nu har jag liksom inte kommit igång än. Väntar på att mina favvoprogram "Desperate houswives" och "Äntligen hemma" ska dra igång. Visste inte heller att Melodifestivalen drog igång nu i helgen! Jippi! Är ett stort festivalen-fan!

    *kram*

    2008-02-06 | 20:43:59
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se

Kommentera inlägget här: