ANNIEBO

Migrän ???

Kategori: Allmänt

God morgon på er... ÅH vilken trög dag det känns som idag. Har ett visst tunnelseende, så jag anar att det kan vara ett migränanfall som knackar på . Den som lever får se.

Jag som hade tänkt göra lite ärenden idag när barnen är på dagis, men jag avvaktar nog nån timme och ser vad som händer.

För några veckor sedan köpte jag de här underläggen på Åhlens.
image125

De är sååå mycket snyggare än mina gamla , (ni vet de som är typ i kork, kommer inte på vad de heter, så som ni märker är jag inte HELT med nu...)  Hur som helst så har jag märkt att jag iallafall tar fram de gamla istället för de nya , snygga, så jag tror faktiskt att jag blir tvungen att göra mig av med dem för att jag inte av gammal vana ska lägga fram dem!!!

Jag valde att köpa vita underlägg, men de fanns oxå i en snygg grön färg. Kompletering... vi får se...

Ha en skön dag.
Kramiz

Kommentarer

  • pia säger:

    Jag vill åxå ha såna där, de är jättefina, nästa gång jag är till staan kanske?!
    kram

    2008-02-05 | 18:42:19
    Bloggadress: http://baramittlillahem.blogg.se

Kommentera inlägget här: