ANNIEBO

Melodifestival Del 1

Kategori: Allmänt

image129

10 minuet kvar tills Melodifestivalen börjar...
Jag och Storasyster har tjuvlyssnat på bidragen och i kväll lägger vi vår röst på Amy Diamond...
Vem röstar ni på ?????????

Idag har jag haft lite fel på min inre klocka men jag har orkat sätta upp lite tavlor nere vid datorn, och tom. gjort en egen... motivet blev en medaljong.

Nu måste jag ta fram lite mys inför årets första deltävling i årets MELODIFESTIVAL !!!!

10/2  Uppdatering   Vad var det där???? Vad tänkte dom på som ansåg att Christer S överhuvudtaget skulle delta?!
Och HUR kunde han få gå till finalen???  Melodifestivalen är INTE vad den en gång var, vart är Främling, diggiloo diggiley och andra gamla godingar... Brandur, Face -84, vad är de för nått? Inte min smak iallafall. Nej gårdagens deltävling var enligt mig en stor FLOPP.

Kommentarer

  • pia säger:

    ...lillasyster 2år sjunger redan på den sången;)men jag vet inte:( huvva...ingen va väl bra?!

    2008-02-09 | 22:49:33
    Bloggadress: http://baramittlillahem.blogg.se
  • Syrran säger:

    Ja hej... Du jag säger då det! Efter gårdagens uppvisningar i mello krävdes typ lugnande för min del ;-) Tacka vet jag "enkvällstävlingar" och
    waterlo,diggelo,symfonin och dom där gamla stjärnorna!! (läs:syrran-håller-på-komma-upp-i-åren-kris!) HAHAHA!
    Krama kidsen från oss:-)

    2008-02-10 | 18:36:56
  • MO säger:

    Håller med, när Christer kom med så skickade jag ett mess till syrran...:är detta är skämt??? Så trist omgång igår....hoppas det bättrar sig till nästa vecka.Som skoskydd har jag klippt till dels en dörrmatta från ikea, tror den kostade en femma, och så har jag använt bordsunderlägget pannå och klippt till passande bitar, funkar bra....godkväll på dig

    2008-02-10 | 19:19:31
    Bloggadress: http://www.medaljongen.blogg.se
  • Kristina - Kix Inredningskoll säger:

    Nej, det var ingen vidare delfinal. Jag hoppas verkligen att de andra kommer att bli bättre. Trevlig kväll!

    2008-02-10 | 20:25:44
    Bloggadress: http://kixkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här: