ANNIEBO

Lamp Längtan

Kategori: Snygga saker



Var det nån mer än jag som såg Room service igår?!
Vilket kök!!!
Jag gillade verkligen den stilen. Inte för att det passar in i mitt hem just nu, men OJ så snyggt.
Den lampan ovaför bordet skulle jag verkligen vilja ha. NÅNSTANS skulle jag nog hitta en plats till den. Varför inte i V-rummet...
Undrar var man kan hitta ett sånt fynd?!
Stolarna var ju oxå hur läckra som helst.

Vad tyckte ni bäst/ sämst om?

Igår satt jag 2 timmar och en kvart hos min underbara frissa. Och resultatet blev bra. Färgat, blekt och tonat.
Dyrt , men det var det värt.
Sen fick mamma hoppa in som " kom -i -gång -med -sticknings-lärare"
Så nu har Storasyster fått sig , dock bara en än, en pulsvärmare, men fler är på gång. Det går inte snabbt, men det går framåt.

Idag väntar jobb, det var ett tag sen sist, men det ska nog gå.
Får hoppas på få sjuka barn!

Ha en skön dag

Bild lånad från kanal5.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: