ANNIEBO

Gästtoa

Kategori: Toa 1

Igår fick jag tre glädjeämnen i brevlådan. Drömhem och trädgård, Ett hus samt IKEAs inspirationsblad...

Hittade nått som verkligen föll mig i smaken i Ett Hus tidningen.. Där stod följande:

Ang Mysigare gästtoalett
SÅ GÄSTERNA TRIVS:

Alltid välstädat
Doftande värmeljus
Mjuk,nytvättad frotté
Snittblomma i vas
Inramade bilder på väggen
Tillgänglig handkräm
Alltid extra toalettrullar
Hudvänlig tvål


Det tycker jag låter som en perfekt gästtoa...
Själv missar jag på 3 punkter
1 Svårt att ALLTID ha välstädat med 3 relativt små barn
2 Tyvärr ingen snittblomma, men däremot blommor
3 Ingen handkräm i sikte på den toan inte.

Hur har ni det på gästtoan???


Kommentarer

  • Josephine säger:

    Haha jag har en toalett som fungerar som gäst-toa slash josephine-toa slash tvättstuga :P
    Missar nog på välstädat, snittblommorna och bilder på väggarna... Får nog ta och fixa till toan lite mer hihi :)

    2008-02-15 | 14:47:55
    Bloggadress: http://josephineandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här: