ANNIEBO

Efterlysning

Kategori: Allmänt

image131
Idag har jag en efterlysning!
Är det nån som har tre såna här lådor som ligger och skräpar?

Jag känner inte riktigt för att åka hela vägen till IKEA bara för att jag vill ha tre lådor typ NU...
Ibland ( läs varje dag) önskar man att IKEA inte var så långt bort. Tänk om man bara kunde åka förbi där på väg hem från jobbet... SUCK

Idag har mina vänliga svärföräldrar varit och handlat lite till oss. Mellanbror och Lillasyster har fått vattkoppor och jag kände inte riktigt för att dra med de och handla, så jag blev bara glad när de erbjöd sig. Även lite alvedon kom de med, så nu kanske vi får sova lite inatt. Der blev lite av den varan inatt.

Idag har jag roat mig med att måla om en gammal kornblå pall. Den blir vit med ett svart mönter på. Mönstret är iallafall tänkt att bli fint, men jag har ej börjat med det än, så vi får se vad det blir av det när det är klart.

Kramiz på er

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Håller med dig. Om det inte vore så långt till IKEA. Har oxå kollat in dessa lådor som skulle passa bra som förvaring i lillans rum, men man får gott vänta till nått annat tillfälle. Hoppas du får tag i dem.

    2008-02-11 | 19:33:37
    Bloggadress: http://monnell.blogg.se
  • Jenny säger:

    Vad du är duktig på att fixa och trixa med befintliga möbler och grejer. Jag menar att du målar och färgar osv. Själv är jag så tråkig att jag helst vill köpa allt färdigt för att det är enklast och går snabbast så. Har inget tålamod då jag måste låta saker torka osv. Målade bokstäver och några hyllor till tjejernas rum och det är väl ungefär så långt jag kommit på pysselfronten här hemma.

    Ps. Längtar efter bilder från lillasysters rum och datahörnan!
    Kram

    2008-02-11 | 21:53:50
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se

Kommentera inlägget här: