ANNIEBO

Det sa skrap

Kategori: Allmänt


Ja, då försöker man ha en trevlig dag och så måste man betala för det.....

Den här dagen började så bra. Vaknade före barnen 7.30. Gick upp och duschade, ifred, drack kaffe och barnen vaknade vid 8. Allt flöt på perfekt och äntligen skulle de få vara på dagis efter vattkoppssjukan...
Lämna på dagis var inget problem heller och jag bestämde mig sedan för att ta en tur på stan, mest för att titta.
Vid 12.20 åkte jag till kvantum för att köpa med lite mjölk hem och det är DÄR det sker.
Sätter mig i bilen för att sedan lugnt och stilla backa ut bilen , men då kommer en SAAB och kör bakom mig och gissa vem som INTE ser den. Jo jag såklart. Skrap sa det, på hennes bil iofs, men det var sååååååå onödigt. Det enda som blev på vår bil var att kulskyddet sprack och så här så hennes bil ut.
image156
Ser ni , framför däcket, under det svart på dörren....
JAG ÄR INTE BARA LITE IRRITERAD PÅ MIG SJÄLV JUST NU!!!!!!!

Så nu låter jag bilen stå, iallafall för idag.
Tack och lov att vi har en rätt så stor bil, annars hade väl säkert våran tagit mer skada...
Alltid nått.
Kram på er

Kommentarer

  • chuck säger:

    Mycket oroande läsning. Nu hoppas jag att det blir tyst för gott ang. mitt encounter med det dära stupröret på grannens skjul...

    2008-02-19 | 14:08:45

Kommentera inlägget här: