ANNIEBO

Blogg Sorg

Kategori: Allmänt

image132

Det är med sorg i mitt hjärta som jag nog är tvungen att meddela att uppdatering med bilder hemma hos mig nog kommer att dröja...
Hade stoppat i myladdade batterier i kameran, fotat lite mer som jag tänkte visa er och när jag förde över korten till datorn så dog min kamera. Jag han bara få in ett kort i kameran och det är det här...  Mina tapetserade räknings mappar...

Har provat att sätta i NYA batterier i kameran , men den är STENDÖD. Jag är så ledsen.
Har ringt och gullat med min älskade sambo om att vi ska köpa en ny NUUUU, Ska prata mer med honom i afton...
Inte nog med att jag är
Arbetslös,
Får " tjänsten är redan tillsatt" till svar när jag söker jobb,
 Har sjuka barn,
Måste börja använda mina glasögon
Har smutsigt golv
Har slut fil
Har smutsiga fönster
Tvätt som ska tas omhand...
ETC ETC
Nu kan jag inte ens blogga och visa det jag vill heller, för KAMERAN ÄR DÖD...

Ja ni hör ju, visst är det synd om mig idag?!?!

Hoppas ni har en bättre dag. Och jag LOVAR att så fort en ny liten frisk kamera satt sin fot här ska jag visa ...

Kramiz på er, denna soliga tisdag

Kommentarer

  • Linda P säger:

    Hej du! Men då kan jag kanske pigga upp dig genom att säga att det inte är några större problem att hålla rent, på ytan s.a.s. Bara att dammsuga och torka av ibland. Men det är ju ofrånkomligt att det hamnar dammpartiklar mellan plankorna. Men kan man leva med det så... Vi har haft vårt golv i snart två år och det funkar. Ända stället det inte funkar på är i duschen med allt vatten, så den delen fick vi slänga ut efter ett år. (Vi har trall i både badrum och på toa). Det bildades sporer så klart och vem vill ha mögel...

    Lycka till! kramtebax

    2008-02-12 | 15:06:18
    Bloggadress: http://livinglikelinda.blogg.se
  • Kristina - Kix Inredningskoll säger:

    Usch va tråkigt. Varför ska saker och ting behöva gå sönder!!

    2008-02-12 | 22:57:36
    Bloggadress: http://kixkoll.blogg.se
  • Anna säger:

    Här har du en till som inte känner sig allt för munter. Jag är mammaledig och i går ringde chefen och ville ha ett möte. Förmodligen kommer jag att varslas till hösten när jag egentligen tänkt börja om att jobba. Kramar till dig och du har alla mina tummar för att du ska hitta ett jobb snart!

    2008-02-13 | 12:05:21
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se
  • Jenny säger:

    Ja, vissa dagar är bara sådana. Då allt känns så trist och hopplöst. Kan börja med en liten sak och sen byggs det på. Hoppas det känns bättre idag!

    Men jag förstår dig när det gäller kameran. Jag som aldrig går någonstans utan min (iofs gamla men ännu fungerande) kamera! Skulle få panik tror jag!

    Kram

    2008-02-13 | 12:35:00
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se
  • pia säger:

    usch vad trist, riktigt skit!!!RIKTIGT SYND OM DEJ tycker jag. Det är inte kul att va utan kamera...min blev åxå död, så jag hade bara mobilkamera tills i förra veckan då jag tog tag i saken och köpte en systemkamera, jag har gått på moln efter det, det var kanske lite tungt för ekonomin, men jag har iaf. jobb ju, å nu säger sambon till barnen när de frågar om mat, mamma har köpt en så dyyyr kamera, men vi har iallafall en glad mamma,hi, hi, hi;)
    ...men jag har sjuka barn jag me och det är icke kul, lönen blir skit nästa månad me:( Jag förstår att det känns tungt, hoppas det löser sig med allt!
    massor av kramisar!

    2008-02-13 | 14:25:04
    Bloggadress: http://baramittlillahem.blogg.se

Kommentera inlägget här: