ANNIEBO

10 m från renar

Kategori: Allmänt

image130
Visst är dom lite söta?!

Idag tog vi oss en tur till mina föräldrar och sen bar det av med skotrarna ut i skog och mark och rätt vad det är så kommer vi in i ett stim, eller det var kanske lite överdrivet, men 10 - 15 renar var det iallafall. Vi var ca 10 m ifrån dom och jag tror att det iallafall var en rätt så häftig grej för barnen att få uppleva. Mitt ute i ingenstans och inte var dom bakom stängsel heller som man mött dem på nära håll förut och nu menar jag såklart på djurparker... Nä jag tror att iallafall Mellanbror och Storasyster tyckte det var lite spännande och kul, men Lillasyster berättade att hon inte gillade dem, för dom ville äta upp henne, men istället gick dom hem till sin säng! Så nu vet ni vart renarna tar vägen när dom vänder vackra sidan till.

Jag har så dåligt samvete för att jag inte lagt ut mer bilder på varken lillasysters rum eller min omrumstering i datahörnan, men jag LOVAR att försöka fixa det imorgon...
Sen om det är NÅN som har lust att lära ut eller tipsa om hur en sån som jag ska kunna lära sig Photoshop så är jag BARA tacksam... Jag har verkligen försökt, men jag får INTE till det.

Kramiz på er alla.

Kommentarer

  • Junitjej säger:

    Vad häftigt att vara så nära renar!

    2008-02-10 | 20:40:19
    Bloggadress: http://junitjej.blogg.se
  • Josephine säger:

    Åh vad coolt! Lillasyster verkar vara en klok madame ;)
    Jag kan tipsa dig om två bra sidor för PS :) www.busbra.nu och www.moderskeppet.se
    Photoshop e skitroligt!
    kraaaam

    2008-02-11 | 09:05:36
    Bloggadress: http://josephineandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här: