ANNIEBO

Titta vad jag har fått...

Kategori: Allmänt



"Denne bloggen investerer i och tror på närhet -närhet i rum, tid och forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og söte og föremålet er att finne og att vare vänner. De er icke opptatt av utmerkelser og selvhävdelse. Vår håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet vill ena mere vänskap fortplante sig. Var venlig och giv lite extra oppmerksamhet till disse. Giv denne utmerkelse till åtta bloggare och inkludera texten i deras utmärkelse".

Tack snälla snälla TomteboAnna. Vad glad jag blir.
Jag bloggar ju för min egen skull och inte för att få utmärkelser och uppmärksamhet, men det är klart att jag blir glad när nån tycker om att besöka min blogg...

Jag har många favoriter men den här gången bli det dessa.

Jennyshem
Tinaminastina
Backebo
Tjohalia
Inredningopyssel
Hemmahosjohanna
Fixa&Dona
Medaljongen

Jag tror att många av er redan fått den, men ni får den av mig endå...

Kommentarer

  • Tjohalias blogg om inredning säger:

    Åh tack så mycket, vad glad jag blir!

    Kram på dig

    2008-12-13 | 18:49:36
    Bloggadress: http://tjohalia.se
  • anneli säger:

    Tack för din utmärkelse.

    Kram

    2008-12-14 | 08:32:09
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Anna säger:

    Vad kul att du blev glad :-) Du är helt klart värd utmärkelsen!



    Kram Anna

    2008-12-14 | 15:46:00
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Hildur - fixa&dona säger:

    Tack så jättemycket för din utmärkelse! En stor kram till dig!!!

    2008-12-15 | 23:25:06
    Bloggadress: http://fixaodona.blogg.se/
  • Malin Inspiration & design säger:



    Grattis till utmärkelsen!! :)



    Jag såg programmet om storasyster i kväll. Det var en lustig känsla att se när det handlade om ens "bloggkompis" barn(familj). Det var strongt av er att vara med.



    Många tårar blev det men samtidigt som det var så ledsamt så såg man att modet, hoppet och styrkan finns kvar hos er och då blev man glad. :)



    Än en gång fick man sig en ordentlig tankeställare. Nästan så jag skäms, då man ibland klagar över småsaker.



    Tänker på er där hela tillvaron har vänts upponed och kommit i gungning. Det är otroligt att människan fixar sig igenom sådana tunga saker. Själv klarar jag knappt av tanken. När det gäller ens barn är man som hudlös.



    Jag tycker alltid att det är så svårt att sätta ord på sånt här. Man får så mycket tankar men får inte fram det i ord. Jag tror säkert att du förstår. :)





    Tack för att du berättade om dokumentären så att jag fick ta del av den.





    Ha en fortsatt trevlig kväll! KRAM



    2008-12-16 | 20:40:46

Kommentera inlägget här: