ANNIEBO

Impulsshoppat Glögg/Espressomuggar

Kategori: Jul



Skinkan är Grilljerad och alla paket skaffade, det fattas bara lite piffning i Lillasysters dockskåp.
Jag var på Färg och Tapet här i stan i går och fick SÅÅÅ många snygga tapeter av Ljuvliga hem och det bli sååå bra i det lilla miniatyr huset.
TACK verkligen.

Impulsshoppade de här espressokopparna idag på Ica Maxi, men jag tänker ha dem som glöggmuggar tills jag har riktiga.
Tycker sock att de var riktigt snygga och skulle kunna tänka mig att ha åtminstone 2 par till.
Sambon vill verkligen ha en Espressomaskin så det skulle kunna passa bra. Jag vill ha kopparna, men fat och han vill dricka Espresso.
Kanske Tomten är snäll.

Köper ni julklappar till er käresta?

Vi har gjort det förr om åren men har i år bestämt att inte göra det utan vi gör nått mysigt tillsammans sedan i stället, Tex en 3 nätters i Källan !!!
SNÄLLA TOMTE, DET ÄR VI VÄL VÄRDA FRAMÅT VÅREN !!!!

Kommentarer

  • Annah säger:

    Vad roligt att det gick att använda något av tapetsnuttarna.Ska bli spännande att få se det slutliga resultatet!



    Riktigt fina muggar har du hittat! Hoppas de finns kvar på söndagmorgon då jag tänker handla det sista inför julen.



    Klart att ni är värda en Källanjulklapp!!



    Ha en fortsatt skön kväll!

    Kram ANnah

    2008-12-19 | 22:20:17
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/
  • Alina säger:

    Trevlig helg! :)

    2008-12-19 | 22:23:10
    Bloggadress: http://emmiealina.blogg.se/
  • Linda säger:

    Vad kul att några tapeter passade. Väntar febrilt på resultatet. Jodå jag har köpt till min käresta, synd bara att jag inte kan hålla mig till julafton så han har redan fått sin klapp. Han blev glad.

    Ha en trevlig jul

    2008-12-20 | 15:09:28
    Bloggadress: http://lindaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: