ANNIEBO

Snart åker vi

Kategori: cancer

Då var man på väg igen...
Imorgon åker vi till Uppsala för att påbörja strålningen

Orken är slut och jag har ingen lust att packa min väska, men jag antar att det är det som är kvar på " att göra " listan, eller....

¤ Storasysters väska är packad
¤ Storasysters rum är städat ( !!!! )
¤ Putte är tillbaka hos svärföräldrarna
¤ Brudparet är grattulerade
¤ Lillasyster & Mellanbror är lämnade hos mormor & morfar
¤ Sambons väska är packad

Vad mer kan behövas??
Vattna
Fixa post / blomvakt
Dammsuga
Tömma kameran
Packa min väska
Klippa sambon

Bäst att jag sätter fart om allt ska hinnas med.

Skriver igen så fort jag får möjlighet

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Förstår att orken tryter ibland, men ni gör det bra som kämpar på! Tänker på er och hoppas att allt går bra. Hur länge blir ni borta?



    Kramar från Luleå

    2008-08-18 | 14:03:35
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: