ANNIEBO

Smycken jag vill ha

Kategori: Snygga saker



Jag är en smyckesgalning.
Jag Måste ha på mig det varje dag, iallafall armband och örhängen...
Det här halsbandet tycker jag är riktigt snyggt och det skulle inte vara fel att ha det i sin samling och kunna ta på det på morgonen...
 Den här klockan skulle inte heller sitta fel.
Jag vet inte vad det är med mig och klockor,men jag skulle kunna ha hur många som helst, för rätt vad det är så har man ingen som "passar" för dagen och hur kul är det? ; /

Nä, ett smycke sitter aldrig fel att få ( direkt till Sambon)

Bilder lånade från Le shop.se

Kommentarer

  • MO säger:

    Halsbandet är jättesnyggt, men jag är inte alls så förtjust i smycken, visst min förlovningsring o vigselring tar jag aldrig av mig, men det räcker för mig, kram

    2008-04-15 | 14:53:18
    Bloggadress: http://www.medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här: