ANNIEBO

Ny trappa ?!

Kategori: Snygga saker

Foto: TV4
Bild TV4

Måste få berätta.
Jag har ju under en längre tid velat fixa upp vår trapp, som är furugul, men tom. jag inser ju vilket gigantiskt projekt det kommer att vara. Det är nämligen en trappa upp och en trappa ner och dessutom är det filtmatta på stegen, så det är ju inte gjort på en helg om man säger så, MEN det var igår det magiska inträffade.

Sambon satt, av någon underlig anledning, och såg på Äntligen hemma med mig och Just i den stunden gjorde Martin om trappan som ni ser på bilden. Den var ju oxå furu färgad innan och när Sambon såg hur URläckert det var att måla den svart nappade han lite mer på min idè. Det kanske är så att han måste SE resultatet innan han kan göra sig en bild av hur det kommer att se ut.
Han blev faktiskt lite sugen på att fixa... Det tar sig.
Jag skulle vilja ha svarta vagnsstycken och vit matta på stegen...

En vacker dag kanske...

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Åh det skulle bli kanonsnyggt hemma hos er! Men som du säger lär det ta lite tid. Fast en trapp gör väldigt mkt för helhetsintrycket. Projektet tål att ta sig en allvarlig funderare på :-)

    2008-04-16 | 12:43:10
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se
  • Anneli säger:

    Såg också Äntligen hemma och trappan blev jättesnygg. Ikväll är det Grand Designs indoors på kanal 9 som jag ska se. Det kan vara lite farligt man kan få så många ideér. Ang Leaf mattan så var jag till en affär i stan för att höra om det var något som deras leverantörer sålde. De har Pluto produkterna samma som på Urbis men det var tydligen en annan leverantör på mattan synd. Kram

    2008-04-16 | 20:20:36
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se
  • Jenny säger:

    Gud så snyggt, vill också ha. Har ni samma bruna färg i trappen som vi? Det är verkligen inte skoj att hålla rent. Fult är vad det är!
    Jäklar vilken hurtbulle du är som är ute och går sådär tidigt på morgon. :-P

    2008-04-16 | 23:20:45
    Bloggadress: http://trulle83.blogg.se
  • Making it lovelyy säger:

    Det låter jättesnyggt, låt det sjunka in hos mannen ett par dagar så komer han att tro att det är hans idé, hihi. Lycka till

    Gunilla

    2008-04-17 | 15:28:03
    Bloggadress: http://www.vitaanglar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: