ANNIEBO

Maffigt bord

Kategori: Snygga saker

image246

Det här bordet kommer från ett hemma-hos reportage på  ROOM 1 2 3 
Jag tycker att det gedigna träbordet var riktigt snyggt, på rätt plats och med de rätta detaljerna runt om kring.
Jag har aldrig sett ett liknande bord med så "ärrig" yta, eller vad kallas det när träet är så Mönstrat / ruffigt.
Det heter säkert något vackert på "träspråk", men det är tyvärr inte min dialekt ; )

Just nu tar jag en dag i taget och ser hur Lillasyster mår dag för dag. Magsjukan som hon drabbades av verkar gå lite upp och mer, ena dagen pigg, andra dagen dålig igen, så nu blir det inget mer dagis förrän på tisdag...
Jag tänker försöka få ut den här åkomman från vårt hus !!

Kram på er

Kommentarer

  • Malla säger:

    Höll på att dö här hemma när jag såg denna fina bild. Vilket träbord!!! TO DIE FOR skulle jag vilja tillägga!!!
    Trodde att bilden var tagen hemma hos dig först tills jag läste vart bilden kom i från. HElt galet fint!

    2008-04-19 | 15:02:22
    Bloggadress: http://mallaco.blogspot.com

Kommentera inlägget här: