ANNIEBO

Kolossen är målad och klar

Kategori: Lillasyster

Inatt har Lillasyster premiär sovit i sin säng
Före
Se äldre inlägg

Under
image235

Målad och klar
image236

Här inne kommer hennes kläder att förvaras
image237

Men det får ni se mer bilder på när det är inrett och klart.
Jag valde att måla med hederlig vit färg ovh sedan detaljer med metallfärg orkidé från Beckers.
Det blev riktigt snyggt, lite skimmrande lixom och Lillasyster är jättenöjd!
Nu fattas som sagt inredningen i garderoben och tyget som ska hänga för ingången och belysning i trapp och garderob.

Hon har sovit gott i sin nya säng hälsar hon, numera frisk och kry.

Men återigen , den blev en aning större än jag tänkt mig, men jag tycker den blev barnvänlig och bra.


Kommentarer

  • PiM säger:

    Så fin den blev - den måste hon vara glad för!!?? Ha det gott // PiM

    2008-04-14 | 10:03:20
    Bloggadress: http://fyraprinsarojag.blogg.se
  • Monika säger:

    Sängen blev häftig. Nu får jag en massa ideer till lillans rum, Tack!!! =)

    2008-04-16 | 10:40:55
    Bloggadress: http://monnell.blogg.se

Kommentera inlägget här: