ANNIEBO

Hemma hos min Lillasyster

Kategori: Hemma hos -

Vi var ju i Umeå hos min syster förra helgen och då kunde jag inte låta bli att fota några snygga detaljer jag hittade hos henne..
Måste börja med att visa den här underbara elefanttavlan
image247
jag kommer aldrig att glömma när hon hade köpt den på Mias i Umeå och inte höll på att få hem den pga storleken på tavla / bil...

image248

Barbaskön i egen hög person
image249

Cult....
image250

Sen har hon gjort en jättefin tavla som sitter i älsta dotterns rum.
image251

" Det finns så många märken av
  händer små, på fönster och möbler -
  ja allt du tänker på

  Men släpp ett tag och tänk hur tiden
  rinner fort och alla märken är
  borta som jag gjort

  Därför jag ett litet minne jag
  vill ge

  Så när du tänker tillbaks
  ett leende kan ge"

Visst var det fint?!

Sen har de underbart läge på sitt hus
image252

bara några meter till havet.
Kan det bli bättre`???

Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: