ANNIEBO

Betong projekt...

Kategori: Vardagsrum


Japp jag fick en ide idag...
Vi vill ju ha ett nytt bord i vardags rummet och varför inte gjuta ett i betong?! Då blir det ju den form man vill ha det och sen tänker jag att man lägger en glasskiva ovanpå...
Vad tror ni?
Flipp eller Flopp?

Tog upp saken med Sambon och vi kom överens om att det nog var en uppgift som skulle passa Sambon och Svärfar perfekt. De är nämligen OTROLIGT NOGA med de saker de gör, Om jag säger att  "det är ju bara att såga lite", så är det kanske 2 veckors jobb för dem...Och då kan ni ju gissa vems sätt som är det rätta och riktiga.
Sällan mitt.
Nä jag tror att det skulle kunna bli ballt och eget. 
Gäller bara att komma på en snygg form och storlek på bordet. Och naturligtvis ta beslut om att verkligen skrida till verket.

Alla åsikter och ideer på form tas tacksamt emot !!

Trevlig Fredag kväll.
 
bild. Beijer bygg

Kommentarer

  • Anneli säger:

    Nu vet jag inte vilken typ av bord du har tänkt att göra? Men är det ett sidebord soffbord går det att göra värmeljus/ljushållare nerfällda i bordet efter behag. Men jag tror det kan bli en flipp.

    2008-04-18 | 22:12:05
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se
  • Jenny säger:

    Coolt! Det är ju alltid lika kul med orginella saker. Att veta att man har något som inte alla andra har. Väntar med spänning på att få se resultatet!

    2008-04-19 | 17:36:02
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se

Kommentera inlägget här: