ANNIEBO

Vilken röra!!

Kategori: Allmänt

image11



Igår påbörjade jag den stora rensningen av det rum som nu mer är familjens hall. ( hallen man kommer in i är tänkt som gästernas)
Hur som helst så var det rummet inte rensat på , jag skäms att säga det, typ 4 år..... ni kan ju gissa vilken röra det var där inne. I det rummet står ett torkskåp och en garderob som jag har trott mig haft som städskåp, men när jag började rensa i den garderoben visade det sig att det enda som skulle vara kvar var dammsugaren, vilket genast avgjorde saken. Garderoben åker till skroten!
Efter att nu idag ha satt upp hatthylla, medicinskåp och några krokar till barnen . Rensat i en byrå och sorterat ut vad som ska vara kvar och inte, burit upp på vinden och målat en vägg kardemumma färg så kan jag känna mig nöjd. Nu är ett rum avklarat iallafall...
Min sambo ligger idag i magsjuka, så nått golv lär inte bli lagt klart idag. Men det blir väl det oxå, så småningom.
Fy vad surt med magsjuka. Hoppas inte jag oxå trillar dit för det har jag rakt inte tid med.
Den som lever får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: