ANNIEBO

Kalas och Listning

Kategori: Allmänt

 Nu vill jag bara meddela att hallen SNART är klar.
idag har det listats och igår sattes sista tapeten upp. Det var i trappen och det var lite kruxig, men det gick till slut.
Dagen har oxå bjutit på kalas hos min kusin med mycket gott att mumsa på.
Det känns faktiskt lite trist att vi snart är färdiga. Jag tycker det är lite roligt att ha större saker på G här hemma, men jag vet inte om min sambo alltid är lika förtjust i det...
Det som är kvar i hallen att göra är hallbänken och en liten hemlis som ni kommer att få se när jag är klar med den...sy en kudde och piffa...
 
Kom att tänka på en sak häromdagen. Varför ska det vara så svårt att hålla ordning i en viss låda?
image12

Den här lådan ser rent ut sakt förskräklig ut, men jag KAN inte få ordning i den...
Hur har ni i era visp och slev lådor?!
Är det bara jag som har sånt kaos i den?

Nu ska jag natt de små.
Ha en fortsatt trevlig kväll
Kramiz

Kommentarer

  • Syrran säger:

    Ja dessa köxlådor, Hur ska man få ordning i dom?? Våra ser förskräckliga ut dom med!! trycker bara in grejer och hoppas att lådan inte ska flyga upp av sig själv... HAHA
    Kram

    2007-10-18 | 08:38:54

Kommentera inlägget här: