ANNIEBO

Inte som jag tänkt mig

Kategori: Allmänt

Nej för dagen blev inte alls som jag hade tänkt att den skulle bli.
Jag som hade tänkt att  jag skulle sy gardiner och göra annat pyssel, men se jag satte igång och tapetsera och trots att jag var hemma själv med barnen så gick det så pass bra hatt faktiskt hela hallen nu är tapetseras i den vita tapeten, nu fattas bara fonden i hallen och i trappen..... Gissa om jag är både stolt och glad. Gardinerna kanske blir sydda imorgon...
Tänk att jag lyckades kombinera tre barn och tapetsering, jag trodde aldrig att det skulle gå SÅ bra som det faktiskt har gjort, ibland överaskar de små...
Imorgon kanske även min nyinköpta klocka kan få komma upp på väggen, jag älskar verkligen vitt...
Ha nu en skön lördagkväll. Kramiz
image5
PS. på bilden ser ni min nya klocka från cult design

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Men oj vad du pysslar :-) Jag får så dåligt samvete av alla som är så
    duktiga. Själv har jag massor att göra men får aldrig något gjort...och jag har bara ett barn. Men miin tid kommer också, hoppas jag. Ser fram emot ett besök snart. Kram

    2007-10-07 | 20:06:27

Kommentera inlägget här: