ANNIEBO

Tapetspaning

Kategori: Tapeter

image34     image35
Spire Grape                                                     Keystone Grape

Hej.
Idag har jag varit med barnen hos min kusin M och hälsat på. Vi blev bjudna på en fantastiskt god äppelpaj som jag gärna vill ha receptet på.. :) Även Storasyster tyckte att den smakade gott och hon är MINST SAGT tjurig när det gäller mat.

Förövrigt så har jag kollat runt bland tapeter till Lillasysters rum.
Hittade det här på  tapetoramas sida. Dessa två kommer från Natasha Marshall & kostar 720 kr / rulle. Det kan ju kännas lite väl saftigt i ett barnrum där det med all säkerhet både ska ritas och pillas i allmänhet, men vi får se. Gillar inte färgerna på de här 2, men mönstret känns kul.
Är mer inne på turkost just nu, så jag får leta vidare men det är ju ett angenämt problem.

Imorgon är det jobb för min del, det var ett par dagar sen sist... så vi får väl se om jag orkar ta mig upp i tid.
Senaste dagarna har jag varit så vansinnigt trött. Är det mörkret, eller har jag ballat ur sen jag jobbade natten till måndag?

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: