ANNIEBO

Min sk. shoppingresa...

Kategori: Allmänt

image44











































Efter

Före

Ja vad ska jag säga????
Jag var ju verkligen laddad för shopping när jag åkte till min syrra i förrgår. Började på Mias...sen Lagerhaus där jag hittade bla. julpapper och annat snyggt tillbehör för att göra mysiga paket den här julen, men jag bestämmde mig för att gå in och köpa det när jag var klar med övrig shopping för att slippa bära på julpapperet hela dagen.
Sen traskade jag runt där , var på vilage, POP + många andra butiker och jag hittade INGENTING... vart tog lusten vägen?
Började gå mot bilen men kom ihåg att jag skulle in på Lagerhaus iallafall, men när jag kom till bilen så insåg jag att jag glömt att köpa papperet iallafall. Gissa om jag blev irriterad på mig själv?!?!

Hursom helst så hade ju min syster ljusparty på kvällen så där blev det iallafall köpt 3 olika doftljus införskaffade +  ett Body Butter som luktade UNDERBART!!!

Igår när jag kom hem så var det raka spåret till frisörskan och klippning och förgning... Så jag känner mig rätt nöjd i  alla fall..

Tänkte att ni skulle få se bordet jag målade häromdagen... Jag är supernöjd med resultatet och längtar redan att måla nästa grej...

Ha en bra fredag..
Kramiz

Kommentarer

  • Alexandra Neldel säger:

    This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

    2010-02-09 | 10:25:09
    Bloggadress: http://alexandra-neldel.blog.de

Kommentera inlägget här: