ANNIEBO

Lat-dagen

Kategori: Allmänt

image42
God eftermiddag...
Idag har hela familjen haft årets lat-dag...
Ingenting, nästan, har blivit gjort förutom att vi började dagen med sovmorgon till 9.30 sen tok städade vi nere bland barnens rum, men sen tog allas ork slut...
Det är inte helt fel att ha en sån dag ibland, men undermedvetet gör det mig lite rastlös. Det känns så slösigt att inte göra något.

Min sambo är just nu och hämtar lite grejer som vi skulle få efter hans mormor bla. en jätte fin golvlampa som jag ska klä om skärmen på, så det får nog bli kvällens projekt.

Den här mediabänken från EM vill vi båda ha, så man får väl slänga in en önskelista till tomten snart och hoppas på att man varit snäll.
Vi har haft tankar på att bygga något liknande, men latmasken tog visst min sambo som skyller på att det är så kallt att vara uppe eller ute och såga på vintern... hmmmm :)
Och vi vet ju hur det går om jag tar i en såg - snett åt all håll så det är bara en som får göra det...

För ett tag sen när jag var i borrar / skruvar tagen så kom jag på att jag borde få ha en egen skruvdragare görna rosa eller lila så skulle det gå så mycket lättare och bli så mycket roligare. I fantasin ialla fall.

Kramiz på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: