ANNIEBO

Kollat på bord

Kategori: Allmänt

image41
Hej på er.

i helgen , eller egentligen från i torsdags så har vi haft min sambos 2 kusiner K & P här, med anledning av begravningen vi var på i fredags.
Det har verkligen varit kul att se dom, det blir ju inte så ofta då vi bor långt ifrån varandra, men jag hoppas att dom har haft det lika bra som vi har haft.
Ni är välkommna tillbaka, när ni vill !!

Har kollat runt bland bord idag och då hittade jag det här bordet som jag gillar. Det känns enkelt och snyggt och var inte heller så jätte dyrt.
Kan bli köp, eller varför inte julklapp?!
Igår målade jag ett litet bord som vi haft i rummet. Ni kan ju gissa vilken förg ...jusst det SVART.
Tror att jag måste måla det en gång till sen ska ni få se...
det är ju verkligen inget märkvärdigt bord i sig , men det blev otroligt mycket snyggare när det fick bli svart.

Kramiz på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: