ANNIEBO

Klippning och JOBB

Kategori: Allmänt

Jihoo...
Idag har jag varit och träffat en arbetsgivare och han sa att mest troligt kan jag börja jobba där efter jul...
Jag är så lycklig. Jag är NÅGOT less på att vara arbetslös.
Visst, det är ok att vara hemma ibland, men att inte ha en ordentlig inkomst eller ett jobb att gå till som är mitt är det värsta jag vet.
Så nu håller jag alla tummar och längtar tills efter jul!!!!

Idag ska storasyster & mellanbror få gå och klippa sig. Spännande att se hur han sköter sig. Det är inte helt lätt att sitta stilla när man är 3 år.
image51
Kramiz

Kommentarer

  • Anna säger:

    Grattis!!! Håller tummarna att du får börja så fort som möjligt....ha en bra dag!

    2007-11-27 | 11:20:58
    Bloggadress: http://destinyforfun.blogg.se

Kommentera inlägget här: