ANNIEBO

Julpyntat fönstret

Kategori: Jul

image61

Hej på er.
Igår var jag som bekant på en 30-års fest.
30-åringen var milt sagt på G och jag skötte mig exemplariskt och åkte hem strax före 23, men kul var det i vilket fall som helst. Hon fick börja eftermiddagen med att fixa sina naglar och jag skulle VERKLIGEN vilja ha lika naglar... Måste kanske unna mig eller önska mig i julklapp att få gå och fixa naglarna.

Idag har jag varit och fixat lite mer grejer till barnens adventskalender. Det blev kallingar , trosor, godis och sockar idag.
Har även hunnit med att pynta lite här hemma. Köksfönstret var dagens etapp och min stjärna lyser så fint där.
Snart är det jul här hemma...

Trevlig lördag kväll på er.
Kramiz

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Till mig sa dom också att den skulle komma in " till veckan"......:( Så dåligt!!!!!!!!!!!!!!

    Mysigt ni har det!

    J

    2007-12-01 | 21:23:31
    Bloggadress: http://hemmahosjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: