ANNIEBO

Idetorka...

Kategori: Allmänt

Idetorka råder just nu...
Vi var ju ute i svängen igår och även efter denna gång känner jag att utelivet/kroglivet inte är min grej längre. Det börjar krypa i mig när man står där och hänger och det är folk överallt och jag känner mig så missanpassad, men det var en rolig kväll i vilket fall. 

Åkte på morgonen till barnens farmor och farfar för att hämta hem Storasyster och Lillasyster, men fick bara med oss Lillasyster för den andra vill stanna kvar hos farmor en natt till. Det känns riktigt skoj att hon vill vara där själv. Jag tror att det är skönt för henne att få vara ifred lite. Turen gick vidare till Mormor och morfar för att hämta hem Mellanbror. Han har nog haft det bra hos Morfar. Kört massa skoter och kollat på traktorer som lastar timmer och nu när vi kom så skulle dom och byta däck på släpvagnen. Morfar och Mellanbror är en oslagbar kombination...

Vi kommer att bli kvar här tills imorgon, Hoppas på god mat och trevlig kväll...


 
Det här är förövrigt vad jag trånar efter just nu.......

Kommentarer

  • marlene säger:

    Hello! Kul att julen har varit bra, ska snart lägga ut mina julbilder... :-) Ser att du trånar efter en kamera, själv fotar jag med en liknande (dock inte min kamera utan pappsens :-)) en d80. Kan verkligen rekomendera den bilderna blir fantastiska och kameran är lättanvänd. Har i höst faktiskt gått en fotokurs och på så sätt lärt mig kameran rätt så bra som om du vill ha lite hjälp kan jag nog bistå för jag har läst min intruktionsbok några varv...

    2007-12-30 | 17:42:43

Kommentera inlägget här: