ANNIEBO

Gnagare

Kategori: Allmänt

image77

HUA.!!!
Jag får rysningar av den här bilden!!

Jag pratade nyss med min granne och dom bor i ett likadant hus som oss, 2 våningar plus en kallvinda....
Nu hade hon varit upp på vinden och hämtat julsaker och på ett ljus var det gnagt och sen hittade hon även råttskit på golvet...
Råttor hör till landet och jag vill INTE ha dem här.
Borde kanske gå upp och kolla, men jag vågar inte. Vill inte veta om vi har haft besök. Det får bli sambons uppgift nån dag.

Gillar dem inte.

Idag har vi hälsat på farmor och farfar. Blev bjudna på god lunch och sen stannade Storasyster kvar där. Lillasyster och Mellanbror sover, så nu ska jag passa på att städa nere.

( Visst är ordet GNAGARE ett otäckt ord ? )

Kommentarer

  • MO säger:

    Stjärnlampan fyndade jag i en butik i en by strax utanför Jönköping, kommer inte ihåg vad byn heter....Jag har en till likadan fast mindre...den fyndade jag i Ullared, de har en del fina saker där oxå, ha de bra

    2007-12-12 | 20:17:14
    Bloggadress: http://www.medaljongen.blogg.se
  • svartpeppar säger:

    små möss är väl trevligt ;) hehe

    2007-12-12 | 21:41:26
    Bloggadress: http://svartpeppar.blogg.se

Kommentera inlägget här: